MED TRUST. Mejniki.
MED TRUST se razvija dolgoročno in vedno s pogledom v prihodnost
Strateški mejniki
- 1997
V septembru sta Sylvia in Werner Trenker ustanovila MED TRUST kot podjetje s poudarkom na sladkorni bolezni
- 2001
Ustvarjena je bila blagovna znamka Wellion
- 2002
Prvi izdelki Wellion (ki so jih proizvajale partnerske družbe) so dani na trg
- 2008
Razvoj in proizvodnja lastnih izdelkov
- 2015
Proizvodnja izvirnih izdelkov za partnerska podjetja z njihovo trgovsko znamko (proizvodnja OEM)
Od Avstrije do Evrope in po celem svetu – hčerinske družbe in distributerji
- 2000
Hčerinska družba v Bolgariji
- 2003
Hčerinska družba v Nemčiji
- 2004
Začetek ustvarjanja mreže distributerji v Evropi
- 2006
Hčerinska družba na Švedskem
- 2009
Hčerinski družbi v Grčiji in na Češkem
- 2010
Začetek ustvarjanja mreže distributerjev zunaj Evrope
- 2012
Hčerinska družba na Slovaškem in na Slovenskem
- 2013
Hčerinske družbe na Portugalskem
- 2015
Hčerinska družba na Hrvaškem
- 2017
Hčerinska družba v Italiji
- 2019
Hčerinska družba v Franciji